2014. március 9., vasárnap

Kis péntek esti shopping

Szóval péntek este beugrottam a Westendbe, főleg a másnapi jubileumi meetre készülődés miatt, és ezekkel jöttem haza:
Fehér, rózsaszín esetleg menta kardigánt kerestem a másnapi kordimhoz, végül ő jött velem haza a tezenisből. A pöttyös részért a hátán odavagyok!
A mostani fructis samponomra már eléggé ráuntam, ráadásul úgy néz ki hogy tőlük hámlik folyton a homlokom, úgyhogy ezt az avokádósat vettem most, remélem jobban beválik.
Az essence szemhéjpúder sajnos szombaton nem teljesített úgy ahogy vártam, alig látszódott hogy rózsaszín, viszont a csillám ment mindenfelé, pedig a szürke részébe nem is nyúltam :S
És a legújabb homoklakkom, a catrice 06 Call Me Princess-je (olyan jó a neve :)). Egyszerűen gyönyörű, élénk, kissé korallos rózsaszín ami arany fénnyel csillog.

Hamarosan akarok írni egy beszámolót a meetről, addig is íme a február eleje óta eddig megírt posztok. Nem akartam szegény blogot egy bejegyzéssel újra kezdeni, ha már valaki ide téved legyen mit olvasni :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése